De missie van GelreDome is om de beste evenementen accommodatie van Nederland te zijn. GelreDome biedt onderdak aan vele publieks- en besloten evenementen, presentaties, kick-offs en vergaderingen van verschillende groepsgrootte en is daarnaast de thuishaven van Vitesse. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een:

Facilitair Coördinator

(32 -40 uur)

Jouw plek in de organisatie:

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het gebouw- & contractbeheer binnen GelreDome.

Jouw aandachtsgebieden zijn terrein- & gebouwbeheer, milieu & beheer van (bouw)technische installaties & systemen. Je beheert, bewaakt en beoordeelt de diensten die zijn uitbesteed. Je signaleert nieuwe kansen in de markt en beoordeelt nieuwe en bestaande producten/diensten op technische, operationele en financiële haalbaarheid.

Je taken en verantwoordelijkheden:

  • Het adviseren aan Hoofd Facilitaire Dienst met betrekking tot het te voeren beleid op het gebied van terrein- & gebouwbeheer, milieu, beheer van (bouw)technische installaties & systemen;
  • Is op de hoogte van wet- & regelgeving, zoals milieu- & bouwregelgeving en zorgt ervoor dat deze wordt nageleefd;
  • Is verantwoordelijk voor veiligheid en kwaliteit van constructieve, bouwkundige en installatietechnische onderdelen van het gebouw;
  • Het aanvragen en beoordelen van offertes bij externe partijen;
  • Begroten, plannen, toezien op en verbeteren van de kwaliteit van het totale technisch beheer en onderhoud van GelreDome binnen het vastgesteld budget;
  • Het verzorgen van periodieke rapportages, zoals budgetbewaking, meerjarenplanningen (MJOP) en begrotingen;
  • Signaleren van ontwikkelingen in de leveranciersmarkt en het facilitair vakgebied zodat deze informatie vergeleken kan worden met de huidige leverancierscontracten;
  • Is in staat om op basis van de kennis binnen het eigen vakgebied verbeter- en efficiency voorstellen te doen en collega’s te adviseren;
  • Het tijdens een event of voetbalwedstrijd zelfstandig bemannen van de controlekamer t.b.v. van het facilitaire gedeelte;
  • Bereikbaar zijn in de vorm van Duty-diensten, bereikbaarheidsdienst 1 week per 4 weken (24-7 telefonisch bereikbaar).

Jouw profiel:

  • Je beschikt over een afgeronde MBO / HBO-opleiding of gelijkwaardige opleiding, aangevuld met gedegen installatietechnische of bouwkundige kennis;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van facilitair management;
  • Je bent in staat je aan te passen aan wisselende werktijden en bent stressbestendig;
  • Je bent een teamplayer met goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden (Nederlands & Engels);
  • Je bent oplossingsgericht, flexibel en pro-actief.

Wij bieden:

Een dynamische en collegiale werkomgeving met een no-nonsense cultuur waarin volop ruimte is voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkeling. GelreDome biedt een uitdagende, veelzijdige en verantwoordelijke functie. Goede mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden. Gestart wordt met een tijdelijke arbeidsovereenkomst, met uitzicht op een vast dienstverband.

Solliciteren?

Herken je jezelf in het profiel en wil je solliciteren?

Stuur dan je CV en motivatie onder vermelding van “vacature Facilitair Coördinator” uitsluitend per

e-mail naar bsmaling@gelredome.nl t.a.v.  Bianca Smaling

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.